yo!!what's up

assalamualaikum....
hehehe...
lama tak menaip kat sini
sian dia..sampai berhabuk ha...ish3..
meh aku lap2 cket blog ni...fuhh2...kasi polish cket ar..
kalau la blog ni boleh ckp..
mesti dia ckp mcm ni kan..

blog : apehal ekau dtg??
aku : merajuk ka incik blog??
blog : takde maknanya den nak merajuk..yg ekau ni lamo den tak nampak..mano poie??
tak sian ko kat den ni ha..
aku : bnyk sori la incik blog aku sgt bz..aku kan student..mcm2 koje aku nak settle..
jgn marah ar...
blog : yolah..dari tahun lepas ekau wat entry..skrg baru nak mulo lagi..apo jonis manusio ekau ni...eden tak kiro..ekau kono polish den cantik2 punyo....kalu tak ekau buleh berambus dari sini...
aku : *sambil wat mata menggoda cket
okay2..incik blog..aku kan kasi polish sama incik blog punya badan..kasi cantika ar..wangi2 bagai...boleh ka itu mcm??(dh mcm mamak plak~bedal la labu)

ha..tulah dia..kena ko sebiji..kan incik blog dh merajuk..
hehe
okay2..pasni janji tak wat lagi
aku try luangkan masa ngan incik blog ye...
lappp you incik blog!!
mmmuuuaahhh300x

(^_^)

p/s : dua tiga aku berlari
mana nak sama ngan kaki korang
dua tiga buleh ku cari
mana nak came ngan incik blogku sorang...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: