masih belum berhenti

tak taulah nape
ingat dah boleh lupa
ingat dgn gelak ngan kwn2 boleh wat aku lupa kat dia
tapi aku silap
setiap kali aku sendiri
air mata ni otomatik akan jatuh mencurah2
mcm kat air terjun
ingat semua tentang dia
ingat tentang saat indah bersama
padahal tu semua takde harga bagi dia
kdg2 aku rasa bodoh sgt
nape aku leh terima dia dlm hidup aku
padahal dia cuma anggap aku ni mainan je
tak lebih dari tu
dan itu bermakna aku di permain2kan selama ni
ya Allah
sakitnya hati aku..hanya Allah yg tau
betapa aku pasang impian dan harapan pada dia
tapi rupa2nya itu cuma mainan dan helah dia
ya Allah
aku menangis lagi
aku tak boleh pura2 ngan hati sendiri
menangis dan terus menangis
tu yg aku mampu wat sekarang
walaupun nmpk aku gelak2 n gurau2 ngan kwn2
tapi tu cumalah untuk gembirakan hati aku depan kwn2
aku tak mo sedih depan dyorg
aku takmo nangis2 depan dyorg
sekarang ni
hanya pd Allah tempat aku mengadu dan bergantung
aku tak tau nak ngadu kat siapa lagi
hanya Allah tempat aku luahkan segala
semoga Allah dengar luahan hati hambanya yg banyak wat dosa padaNya ni
aku nak life aku yg dulu
happy and gelak2 seikhlas dan sepenuh hati
bukan gelak tipu2 nak tutup sedih hati aku
aku dah penat ngan perasaan ni
aku takleh biarkan
nnti lagi pedih
lagi dalam
lagi dia bernanah
lagi teruk
entahlah
aku harapkan life aku yg dulu dtg balik
aku tak pernah sedih seteruk ni
dulu kalau sedih pon
sekejap je dah baik
maybe sbb aku btol2 syg kat dia
sbb tu jadi mcm ni
dulu masa clash ngan ex-bopren pun tak sedih mcm ni
hmmmm
tak taulah nak ckp mcm mana
dah perjalanan hidup aku mcm ni
kenalah teruskan jugak
takkan nak berhenti hidup plak??
disebabkan org yg mcm tu
na'uzubillah
mudah2an aku dijauhkan dari benda2 tu
mudah2an aku dapat melupakan seiring waktu yg berlalu
tak kisah la berapa lama nak amik masa
asalkan aku mampu teruskan hidup ni
untuk aku tambahkan ibadahku pada yg ESA
tu je sebenarnya caranya aku nak tenangkan diri

*semoga kebahagiaan abadi menjadi milkku selamanya dunia dan akhirat*

p/s : masa tulis entry ni pon air mata aku tak berenti2 kuar...hmmm...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

cik dila said...

babes,mengapakah?
bwk2 bersabar..

aroha melati said...
This comment has been removed by the author.