conteng2 je....

hahahaha...hihihii...huhuhuh...
asyik gelak2 je aku mlm ni..
entah apa kena entah..
tak taulah...kena sampuk dlm kelas amali keta tadi kot..huhuh
ha..tgk....gelak lagi...okay2...
dah penat nak gelak2...
actually..niat di hati nak siapkan 2 assgnmnt mlm ni..
kalau bleh siap la...entahla tercapai tak niat suci murni aku ni ke tak...
hhihih...
aiyoo..lagi gelak2...udah,udah...!!
okay..esok schedule aku sgt pack..
ada 3 tempat nak g...2 umah org kawen..1 umah org bertunang..
dan esok hari paling bz bagi rakyat2 malaysia..
sbbnya ramai giler yg amik tarikh 10.10.10 nak kawen, bertunang, merisik, berkhatan..dsb..
*erk..bercerai ada tak??...na'uzbillah...
okay2..dah..jgn merepek plak ye...heheh..
so..aku bleh jamin...esok takde sape akan masak kat umah..sbb semua g kenduri kendara dan still ada lagi umah terbuka...
standard la rakyat malaysia ni..umah terbuka sampai raya haji...padahal pose sebulan je pon..
tu pon entah penuh entah tak..hehe..
*mengata dulang paku serpih..kata org dia yg lebih..opppss!!
heeee...dah2...merepek lagi..
okay...esok destinasi pertama umah aini afiqah..kwn sekolah dulu..pastu g umah zaim..kakak dia bertunang..pastu last sekali g umah hamim..kakak dia kawen..huh!!sgt pack rancangan itu..
then..aku balik ukm mcm biasalah..isnin pagi...huhhu..standard lah tu...
tak sabar plak rasa nak tggu esok...sbb sebenarnya 1st tyme g kondangan umah kawen kawan sekolah...siyes wa ckp...huhuhuh
*kondangan(bahasa jawa) = undangan..
okay..papehal pon...tggu aku update nnti ye..bagi gmbr sume..mesti gempak...huhuh...


p/s : kawan aku azimah ada hobi baru..edit2 gmbr kawan2 dia guna photoshop..contoh2 gmbr dia edit kat bawah ni...





yang ni tajuk dia :rezza shah yg stress pegi pantai remis yg air kelabu tu

tak tau tajuk pe....hihi

* azimah mintak izin copy gmbr ni...huhuhuh...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: