~bengang ngan diri sendiri~

geram dgn diri sendiri
tak taulah nape ngan aku ni
masih ingat kat dia lagi
tapi kalau ikut logik
mmg susah pun nak lupakan insan tu dlm sekelip mata
mana taknya
dah setengah tahun kawan
tetiba je putus
mana bleh lupa dlm masa 2 mggu je
nak lupa yg dulu pon amik masa bertahun2 gak la
baru ilang perasaan tu
hmm...
entahla
aku sendiri dah keliru
malam semalam dia mesej aku balik
tak tau apa motip dia
aku pun dah keliru ngan diri sendiri
marah ada, geram ada, sayang...lagilah ada...
ya Allah..tetapkanlah imanku ini ya Allah
aku harap dan berdoa dia akan berubah satu hari nanti
aku berdoa supaya dia ubah perangai tu
aku tau dia budak baik
tapi tak tau apa yg menghasut dia jadi mcm tu
sian kat family n kawan2 dia
dan lagi kesian kat diri dia
semoga dia akan berubah satu hari nanti
dan mana tau dia akan menjadi imam kami??

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: