~terima kasih ya Allah..terima kasih semua~

terima kasih ya Allah

kerana hadirnya mereka dalam hidupku

membuatkan aku sentiasa merasa disayangi dan dihargai

walaupun kau telah hilangkan seseorang dari hidupku

namun aku tak pernah berasa kesunyian di dunia ini

mereka sentiasa ada disisi ku disaat suka dan duka

menceriakan hatiku yg bersedih ini

aku amat menghargainya dan kini ku tahu

bahawa ada insan yg masih sayang dan perihatin padaku

mengapa perlu aku tangisi

pemergian seseorg yg tak tau menilai kasih sayang yg aku curahkan

sedangkan aku dikelilingi insan2 yg berhati mulia dan menyayangiku sepenuhnya

terima kasih semua...yg menyayangiku dan menghargaiku seadanya..

p/s : kutujukan karya ini khas wat KELUARGAKU , TEMAN2 SEPERJUANGAN DAN SEMUA YG MENYAYANGI DIRI INI..=D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: